Thursday, September 30, 2010

:: apa ada dengan dinding ::

kalo tgk majalah dekorasi topik nih.. mesti ader sebabnya dinding nih menghiasi pandangan mata. kalo kosong tanpa der penyeri maka x indah lah pandangan.. tapi ader gak orang yang suker kosong jer dinding katanyer x berserabut.. emm citarasa memasing.. rasanyer.. kebanyakan rumah mesti nak mengantung paling tidak pon cerminkan.. , gambar , lukisan... memacam lagilah k nih ader tepek gambar untuk tatapan mata ngan idea tuk mengantung.. apa-apa jer nak digantung k... jon layan


lukisan yang tergantung tu menjadi penarik @ pemanis kat ruang tamu nih.. kiranya sebagai titik tumpu... satu ruang.. saya sukerkan ruang nih kena ngan warna nampak tenang...

sekarang fofular sgt pakai wallpaper.. nih.. nampak menarik.. saya juga menyukainya ... arrrhhh tgh berangan nih.. kalo dapat tepek kat ruang tamu ku yg comel itu atau di bilik beradu ku ermmmm.... sonoknyer...

yang ni pon menarik...




Wednesday, September 29, 2010

::: versi deko raya ruang tamu 2010:::




ooo kalinih N3 operasi mengemas rumah sempena syawal nih.. heheheh pasal tetamu nak datang kesi kemas2 skit kalo idak tukang kemas anak dara ku yg 2 itu akan menambah accessories lain... ummm penat gak sorok mainnan diaorang kalo iadk diaorang dah kuarkan.. nak bagi kawan2 yang datang tu main

Wednesday, September 22, 2010

:: laman ::

n3 kalinih.. tepek gamba laman.. so jom jamu mata ngan laman.. laman nih..